+420 606 160 438     eshop@pm-styl.cz

Reklamace

Podrobněji se reklamacím věnují naše obchodní podmínky v bodě – 7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ.
Všechny naše výrobky podléhají dvouleté lhůtě záruky, na vady, které se v této době vyskytnou.
V případě reklamace nás prosím předem kontaktujte emailem nebo telefonicky a společně najdeme nejrychlejší a nejjednodušší cestu k jejímu vyřešení.
Vyplňte prosím tento reklamační protokol* a zašlete nám jej spolu s vadným výrobkem a dokladem o koupi na naší adresu:

PM-styl, spol. s r.o.
Televizní 2615
756 61 Rožnov pod Radhoštěm

* Je důležité, abyste reklamační protokol pečlivě vyplnili, a k nám se tak dostaly všechny potřebné informace k vyřízení reklamace a tím jsme mohli dobu vyřízení zkrátit.

Jaká je lhůta pro vyřízení reklamace?

Ode dne uplatnění vadného plnění (reklamace) máme 30 dní na vyřízení. Tato doba se počítá od chvíle, kdy balíček s vadným zbožím převezmeme.
Vždy se snažíme reklamace vyřizovat co nejrychlejším a nejpohodlnějším způsobem pro obě strany.
Vyřízení se může protáhnout pouze v případě, že vadné zboží bude muset podlehnout odbornému posouzení či odstranění vady. Vždy to však musí proběhnout v zákonné lhůtě.

Kdo hradí náklady spojené s přepravou reklamace?

Pokud k nám reklamaci pošlete jednou ze služeb České pošty, náklady hradíme my, ale pouze jen v případě, pokud je reklamace oprávněná. V jiném případě si je hradí sám kupující.

NENÍ VÁM NĚCO JASNÉ? MÁTE DALŠÍ OTÁZKY? KONTAKTUJTE NÁS!!!